The Life of Joep

Hi There! I am Joep from the Netherlands. Iam 17 years old. I love theatre, and in patricular Musicals! Friends call me the walking Musical Encyclopedia ;) I have singing lesson, I am a tenor! I hope I can go to the Acedemy for Classic Music in Maastriicht. And at last I hope to be on stage in a beautiful show!

newsiesforever:

hooray!!! thanks y’all for making this possible i love the fans!! (kidding)

BUT i’m doing my first ever giveaway bc i have tons of playbills in my house and i would love for them to not be in my house! here are the rules and what you can win!!! if you have any questions, feel free to send me a message!

RULES

  • mbf me (just because it’s to celebrate my followers yay!!)
  • you can reblog up to ten times
  • likes don’t count
  • i will randomly pick the winners on august 1, 2014!!! reblog before then!!
  • you can live anywhere in the world!!!

PRIZES

  • there are six playbills u can win! (two of them are signed)
  • 1st place: 1 signed playbill (choose between spiderman and matilda) and two other playbills
  • 2nd place: the other signed playbill and one other playbill
  • 3rd place: whatever is left over!

yay have fun and thanks for following me!!!!

sharksnotshots:

Hey everyone! After a recent trip to New York we found ourselves with an excess of Playbills so we have decided to do a giveaway. There will be 5 winners in total.

The 1st winner will receive:

  • A Gentleman’s Guide to Love And Murder
  • Wicked
  • Cinderella
  • Bullets Over Broadway
  • If/Then
  • Casa Valentina
  • Holler If Ya Hear Me
  • Violet
  • Aladdin

The 2nd winner will receive:

  • A Gentleman’s Guide to Love And Murder
  • Wicked (which is not shown in the picture for some reason)
  • Cinderella
  • Bullets Over Broadway
  • If/Then
  • Violet

The 3rd winner will receive:

  • A Gentleman’s Guide to Love And Murder
  • Wicked
  • Cinderella
  • If/Then

The 4th winner will receive

  • A Gentleman’s Guide to Love And Murder
  • Wicked
  • If/Then

The 5th winner will receive:

  • A Gentleman’s Guide to Love And Murder
  • Wicked

RULES:

  1. You must be following this blog sharksnotshots
  2. To enter, you must reblog this post (likes do not count)
  3. You may reblog as many times as you want

CHOOSING THE WINNERS

  • We will be using random.org to choose the five winners
  • They will all be notified through their ask boxes
  • They will each have a week to respond before we chose a new winner
  • IF someone wins a prize with a Playbill they do not want, please notify us so we can give it to someone who really wants it

THIS GIVEAWAY ENDS SATURDAY, JULY 19TH, 2014

Good luck!

I'm going to college and need to get rid of stuff!

that-strange-dramakid:

Hello everybody, so I have never done a give away but to celebrate getting 350 followers I want to give away some of my playbills! I’ve been collecting them for quite some time and I have a doubles that I don’t need.

The winner of my giveaway will get to choose two of my many playbills to have…

wahl-flower:

Usually Wizard of Oz sets are so cheesy. I could dig this.

One of the most amazing and beautiful set designs ever made… all the changes went so fluently :)

wahl-flower:

Usually Wizard of Oz sets are so cheesy. I could dig this.

One of the most amazing and beautiful set designs ever made… all the changes went so fluently :)

st4rbucksomg:

shutupiamsleepy:

midnightblades:

v-is:

applej4ck:

hwankss:

africandaisy:

I FINALLY HAVE THIS ON MY BLOG
I REGRET NOTHING
I feel accomplished
I feel like I have a proper blog now.
my blog is complete
YES. blog complete.
asdfghjkl
TUMBLR RULE # 183
You must reblog this when you see it on your dash.
I FEEL SO ACCOMPLISHED RIGHT NOW.
Finally.
OMG FUCKING FINALLY.
My tumblr feels complete. :)
Unofficial rule of Tumblr: This must make it onto your blog.
^ everything he said was true. Must reblog this.
holy shit…my life right here.
just for the shits and gigs
Hahahahahahaahahahahahahaha
LOL
now i feel like in my customize page!!!1!!! omg yeah!!!!1!1!
Im feeling more apart of tumblr thanks to this.
Hahaha these comments are so unnecessary!!!
i don’t follow the rules coz i’m bad ass but i will still reblog this.
AAAAHAHAHAHA, I HAVE BEEN LOOKING EVERYWHERE FOR DIS.
WOOOT
ITS FINALLY ON MY BLOG, AFTER SEEING IT EVERYTIME I CHANGE AROUND MY THEME OR EDIT SHIT
the things it says on here omfg why 
FUCKING GOT IT
MY BLOG FINALLY HAS THIS YESSSSSS
It must be shit to be on the most famous Tumblr picture,but have your face BLURRED OUT… 
This is pretty needed..
i’ve reblogged this 34900754 times FUCKYEA
I don’t understand, what’s this?
finally :’)
forever reblog
if you don’t understand this. get off tumblr plz. omFG. c:
FINALLY. Thank you God.
This is exactly why I love tumblr
LADFN.,MADF

        I was waiting for this almost a year! 
I’ve seen this about 50 times… never seen so many people excited over a blurry picture… please someone fill me in on why this is such a big deal? lol smh… maybe I just don’t get it.

^its been on tumblr since the beginning. and we see every time we customize our pages.  so its kinda a symbol of us being on tumblr :) if you don’t get it, why are you on tumblr?

I’M FUCKING LAUGHING AT ALL OF THE COMMENTS, REBLOGING FOR THE COMMENTS AND WELL…. YOU CAN NOT  NOT HAVE THIS ON YOUR BLOG!

How can you not know what this is? Are there bloggers out there that don’t edit their page??

Mission Accomplished. 

really want to know who it is and let them know they’re tumblr famous lol

st4rbucksomg:

shutupiamsleepy:

midnightblades:

v-is:

applej4ck:

hwankss:

africandaisy:

I FINALLY HAVE THIS ON MY BLOG

I REGRET NOTHING

I feel accomplished

I feel like I have a proper blog now.

my blog is complete

YES. blog complete.

asdfghjkl

TUMBLR RULE # 183

You must reblog this when you see it on your dash.

I FEEL SO ACCOMPLISHED RIGHT NOW.

Finally.

OMG FUCKING FINALLY.

My tumblr feels complete. :)

Unofficial rule of Tumblr: This must make it onto your blog.

^ everything he said was true. Must reblog this.

holy shit…my life right here.

just for the shits and gigs

Hahahahahahaahahahahahahaha

LOL

now i feel like in my customize page!!!1!!! omg yeah!!!!1!1!

Im feeling more apart of tumblr thanks to this.

Hahaha these comments are so unnecessary!!!

i don’t follow the rules coz i’m bad ass but i will still reblog this.

AAAAHAHAHAHA, I HAVE BEEN LOOKING EVERYWHERE FOR DIS.

WOOOT

ITS FINALLY ON MY BLOG, AFTER SEEING IT EVERYTIME I CHANGE AROUND MY THEME OR EDIT SHIT

the things it says on here omfg why 

FUCKING GOT IT

MY BLOG FINALLY HAS THIS YESSSSSS

It must be shit to be on the most famous Tumblr picture,
but have your face BLURRED OUT… 

This is pretty needed..

i’ve reblogged this 34900754 times FUCKYEA

I don’t understand, what’s this?

finally :’)

forever reblog

if you don’t understand this. get off tumblr plz. omFG. c:

FINALLY. Thank you God.

This is exactly why I love tumblr

LADFN.,MADF

        I was waiting for this almost a year! 

I’ve seen this about 50 times… never seen so many people excited over a blurry picture… please someone fill me in on why this is such a big deal? lol smh… maybe I just don’t get it.

^its been on tumblr since the beginning. and we see every time we customize our pages.  so its kinda a symbol of us being on tumblr :) if you don’t get it, why are you on tumblr?

I’M FUCKING LAUGHING AT ALL OF THE COMMENTS, REBLOGING FOR THE COMMENTS AND WELL…. YOU CAN NOT  NOT HAVE THIS ON YOUR BLOG!

How can you not know what this is? Are there bloggers out there that don’t edit their page??

Mission Accomplished. 

really want to know who it is and let them know they’re tumblr famous lol

(Source: awktism, via castleonamusicalcloud)